مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران
مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران

مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران

اخذ کد صحت (برای دریافت تاییدیه تحصیلی)


برای اخذ کد صحت (برای دریافت تاییدیه تحصیلی) فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی، علمی کاربردی و موسسات و مراکز وابسته به وزارت علوم می بایست مراحل زیر را اقدام نمایند.

1-    وارد سایت سجاد وزارت علوم به آدرس   https://portal.saorg.ir  شوید.

2-    مانند تصویر زیر پس از ورود به سایت وارد گزینه "ثبت نام" شوید و مراحل آن را تکمیل کنید. و پس از تکمیل مدارک ثبت نام و اخذ رمز عبور دوباره وارد سایت شده و وارد گزینه "ورود کاربر متقاضی" شوید.



3-    پس از ورود مانند تصویر زیر از نوار بالا وارد منوی "خدمات" زیر منوی "اداره کل امور دانش آموختگان" و سپس گزینه "دریافت تاییدیه تحصیلی" انتخاب و وارد شوید.



4-    پس از ورود به گزینه دریافت تاییدیه تحصیلی مانند تصویر زیر در انتهای صفحه گزینه "داخل ایران" را انتخاب و پس از تکمیل آیتم های درخواستی مانند نوع دانشگاه، شیوه تحصیل و... از منوی کشویی "مدرک دریافت شده در این مقطع" گزینه "دریافت کد صحت برای دانشنامه" و یا "دریافت کد صحت برای گواهی نامه موقت" را انتخاب و مدارک مورد نیاز شامل ریزنمرات، دانشنامه و یا گواهی نامه موقت را بارگذاری کرده و بعد از انتخاب گزینه "ارسال" و واریز وجه مربوطه و دریافت کد رهگیری، پس از 72 ساعت دوباره به سامانه مراجعه و کد صحت 20 رقمی را دریافت کرده و برای مقطع بالاتر تحصیلی، ارگان ها و موسساتی که تاییدیه تحصیلی نیاز دارند آن را ارائه دهید.