قابل توجه کلیه پذیزفته شدگان این مرکز
ضمن عرض خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان خواهشمند است جهت ثبت نام روزهای شنبه الی سه شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۶الی ۲۲/۱۲/۱۳۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۵ به مرکز به آدرس انتهای خیابان مطهری خیابان ترکمنستان نبش خیابان زیتون پلاک ۱۳ همراه با مدارک ذیل مراجعه نمایید. دانشجویان موظفند جهت اطلاع از سرفصل به همین سامانه قسمت "سرفصل دروس و رشته های مرکز" مراجعه نمایند.
مدارک لازم برای ثبتنام:
1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن جهت مطابقت.
3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
5- اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفتهشدگان شاغل).
6- اصل کاربرگ ۱۰۲ (فرم تأییدیه معدل) جهت فارغالتحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات3و4 دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید (برای برادران). در صورت مشمول بودن و اعلام معافیت تحصیلی به مرکز مراجعه و طی نامه ای از آموزش اقدام به درخواست معافیت نمایید.
۸- کاربرگ های ۱۰۱و ۱۰۲ در دفترچه سازمان سنجش موجود می باشد ولی برای سهولت در امر ثبت نام در لینک ذیل آورده شده، که پذیرفته شدگان در صورت نیاز می توانند از آن پرینت گرفته و به همراه داشته باشند (در زمان ثبت نام حضوری این فرم ها در مرکز موجود می باشد)
مراحل ثبت نام :
- مراجعه به واحد ثبت نام جهت تایید اولیه ثبت نام و دریافت و تکمیل فرم های تعهدنامه انضباطی و اطلاعات پایه
* پذیرفته شدگان گرامی فرم های مربوطه را می توانند از این قسمت نیز قبل از مراجعه دریافت، مطالعه
و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند تا در زمان ثبت نام تسریع در امور باشد. (پرداخت شهریه به جهت ثبت
و تسریع، در مرکز و با دستگاه کارت خوان مرکز انجام می گیرد)
* فرم مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت نام
- پرداخت شهریه در مرکز با کارت های معتبر عضو شتاب با دستگاه کارت خوان (شهریه به هیچ عنوان از طریق بانک پرداخت نشود) و تهیه 2 نسخه تصویر از آن
- رسید پستی تاییدیه تحصیلی دیپلم (مراجعه به دفترخدمات الکترونیک شهر به همراه کپی ازدیپلم متوسطه ونوشتن آدرس مرکزتاتاییدیه تحصیلی دانشجو به مرکز پست شود)
* آدرس دفتر خدمات الکترونیک شهر : خیابان شریعتی پائین تر از بهار شیراز نرسیده به طالقانی نبش کوچه گروسی پلاک3 تلفن : ۷۷۵۰۶۵۲۹
* آدرس دانشگاه : تهران – انتهای خیابان مطهری – خیابان ترکمنستان – نبش خیابان زیتون – پلاک 13 – مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان تهران کد پستی : ۱۵۶۵۹۳۳۸۱۱
- مراجعه به واحد ثبت نام و تحویل کلیه مدارک مورد نیاز کلیه فرم ها ، اصل فیش به همراه 2 نسخه تصویر از آن و رسید پستی
نکات مهم و ضروری :
- عدم حضور موجه و غیر موجه در روزهای تعیین شده جهت ثبت نام به منزله انصراف از پذیرش دانشگاه می باشد.
- در صورت عدم ارائه اصل دیپلم (دانشجویانی که هنوز اصل دیپلم آن ها صادر نشده است) آخرین مهلت تحویل آن تا تاریخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۶می باشد که در صورت عدم تحویل ، ثبت نام متقاضی ملغی می باشد.
- برنامه کلاسی متعاقبا از طریق همین سامانه مرکز (unihelal.com) یا از طریق کانال مرکز (unihelal@) اعلام می گردد. در صورت عدم دسترسی، دانشجویان می توانند در صورت هرگونه سوال با واحد آموزش شماره های ۸۸۴۳۷۱۳۹ تماس حاصل نمایند.
- شهریه پرداختی دانشجویان منصرف از تحصیل، چنانچه انصراف از تحصیل آن ها بعد از 2 هفته از شروع کلاس ها باشد بازگردانده نمی شود و در صورتی که زمان انصراف از تحصیل قبل از مهلت مذکور باشد فقط شهریه متغیر قابل برگشت است و شهریه ثابت و حق نظارت بازگردانده نمی شود.
- شهریه پرداختی به صورت علی الحساب می باشد شهریه دقیق با توجه به انتخاب واحد اعلام می گردد.
- از تمامی فیش های بانکی و انتخاب واحد و کارنامه خود تا پایان تحصیلات در این مرکز 1 نسخه تصویر (کپی) حتما برای خود داشته باشید. و در صورت گم شدن فیش بانکی هرگونه عواقب به عهده دانشجو می باشد و مرکز هیچ گونه مسئولیتی قبول نمی کند.
- درصورت عدم تایید مدارک داده شده ازطرف دانشگاه جامع در هر لحظه از تحصیل و یا حتی در زمان فارغ تحصیلی ثبت نام و تحصیل ملغی و دانشجو حق هیچ گونه شکایتی را ندارد.