مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران
مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران

مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران

مراحل انجام کارورزی


- دریافت فرم"نامه تاییدیه محل کارورز به مرکز"

- دریافت کاربرگ"گزارش پیشرفت هفتگی" - فرم 2-213

- دریافت کاربرگ"گزارش پیشرفت ماهانه" - فرم 3-213

- دریافت کاربرگ"ارزیابی نهایی کارورز توسط مربی" - فرم 4-213

- دریافت فرم "ارزیابی نهایی کارورز توسط مدرس" - فرم 5-213

- دریافت فرم "ارزیابی نهایی کارورز" - فرم 6-21

مراحل تکمیل فرم های کارورزی:

دانشجویان پس از اخذ فرم های کارورزی از لینک های فوق، برای سهولت در نحوه تکمیل کردن فرم ها کلیه موارد ذیل را مطالعه و مرحله به مرحله اقدام کنید.

مرکز به هیچ عنوان پاسخگوی نحوه پر کردن فرم ها و چگونگی انجام آن نمی باشد، دانشجو می بایست هرگونه سوال و ابهامی در خصوص کارورزی دارد، از استاد مربوطه سوال نماید.

 

1- دانشجویان ابتدا محل کارورزی خود را متناسب با رشته انتخاب کرده و پس از تایید آن توسط استاد مربوطه اقدام به تکمیل فرم اول 1-213 یا همان "نامه معرفی به کارورزی" کرده و سپس با مراجعه به آموزش اقدام به مهر و امضاء ریاست کرده.

دانشجویان موظفند پس از اتمام کارورزی به مدت 240 ساعت در محل تایید شده از طرف استاد مربوطه به ترتیب زیر اقدام به تکمیل فرم ها نمایند؛ حتما به ترتیب ذکر شده فرم ها را مرتب و طلق و شیرازه نمایند و فقط و فقط در بازه تعیین شده به استاد کارورزی خود تحویل دهند.(هیچ کدام از پرسنل آموزش، مالی، حراست و خدماتی حق تحویل کارورزی و رساندن آن به استاد مربوطه را ندارند)

 

الف- فرم دوم کاربرگ 1-213 نامه تاییدیه کارورز از طرف محل کارورزی به دانشگاه می باشد که می بایست به امضاء و مهر مسئول مربوطه محل کارورزی خود رسانده و همراه با درج شماره نامه و تاریخ نامه باشد.

 

ب- حداقل 6 هفته الی 8 هفته شرح مختصری از روزهایی که فعالیت کارورزی داشته اند را در فرم گزارش پیشرفت هفتگی (کاربرگ 2-213) خود را یادداشت نمایند و به مهر و امضاء مسئول مستقیم یا مربی مربوطه کارورزی خود برسانند. (دانشجو حداقل می بایست 6 فرم گزارش پیشرفت هفتگی کاربرگ 2-213 داشته باشد)

 

ج- کارورز حداقل می بایست 2 فرم گزارش پیشرفت ماهانه (کاربرگ 3-213) خود را به ازای هر 4 هفته، خلاصه کار ماهانه خود را یادداشت نماید و به مهر و امضاء مسئول مستقیم یا مربی مربوطه کارورزی خود برسانند.

 

د- پس از اتمام کارورزی فرم ارزیابی نهایی کارورز توسط مربی (کاربرگ 4-213) را مسئول مستقیم کارورز یا مربی مربوطه در محل کارورزی، ارزیابی کرده و نمره پیشنهادی خود را اعلام می نماید.

 

2- دو فرم، ارزیابی نهایی کارورز توسط مدرس(کاربرگ 5-213) و ارزیابی  نهایی کارورز (کاربرگ 6-213) را دانشجو فقط مشخصات خود را یادداشت نموده و ضمیمه می نماید.


3- حداقل 8 صفحه گزارش کارورزی (شرح فعالیت انجام شده طی دوره کارورزی) در انتهای کارورزی می بایست پیوست باشد.

 

تذکر مهم 1 : دانشجویان حتما می بایست مشخصات خود را که بالای همه فرم ها آورده شده است را به طور کامل یادداشت نمایند و پایین فرم ها نیز به امضاء خود و مهر و امضاء مربی کارورز خود برسانند. (به اساتید و مدرسان محترم مرکز از طرف آموزش اکیدا توصیه گردیده که به هیچ عنوان فرم هایی که کامل نمی باشند را تحویل نگرفته و نمره ای برای دانشجو درج نگردد.)

 

تذکر مهم 2 : دانشجویان می بایست به ترتیب فوق فرم ها را پشت هم قرار داده و در زمان مقرر که از طرف استاد اعلام می گردد تمیز و طلق و شیرازه شده تحویل استاد مربوطه دهند.

 

تذکر مهم 3 : آموزش هیچ مسئولیتی در قبال تحویل و ارائه فرم های کارورزی به استاد مربوطه را ندارد و دانشجو موظف است در طول ترم کلیه هماهنگی های لازم جهت تحویل فرم های کارورزی پس از اتمام کارورزی خود به استاد مربوطه را انجام دهد.